REGULAMIN SKLEPU


WŁAŚCICIEL


Właścicielem sklepu internetowego jest firma
PPUH VIRSAL Bartosz Szczerbiński
ul. Piwna 4a
65-001 Zielona Góra
NIP: 9291415927

AKCEPTACJA REGULAMINU


Złożenie zamówienia w naszym sklepie internetowym jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. Przed złożeniem zamówienia będziesz musiał to każdorazowo potwierdzić.

OFERTA SKLEPU INTERNETOWEGO


Zawartość Sklepu internetowego nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego art. 543. Dokładamy wszelkich starań, aby informacje na temat sprzętu w ofercie sklepu były zgodne z danymi katalogowymi producentów. Zastrzegamy sobie jednak prawo do ewentualnych błędów.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie PPUH VIRSAL są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek.

POLITYKA PRYWATNOŚCI


Sklep działa zgodnie z wymogami Ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Szczegóły ich wykorzystania opisuje nasza polityka prywatności.

DOSTĘPNOŚĆ TOWARU


Sklep jest połączony z naszym magazynem, a przy każdym produkcie pojawia się informacja o jego dostępności. Może ona przyjąć jedną z trzech wartości:

  • Kolor zielony – oznacza, że towar jest na magazynie, a termin realizacji jest zaznaczony przy produkcie
  • Kolor żółty – oznacza, że produkt jest już na wyczerpaniu. W takiej sytuacji nie możemy zagwarantować natychmiastowej wysyłki wszystkich zamówionych sztuk, gdyż może się okazać, że towar został zakupiony przez kogoś innego, że jest zarezerwowany, lub nie posiadamy wystarczającej ilości sztuk.
    W konsekwencji może się okazać, że na dostawę trzeba będzie jeszcze poczekać. Oczywiście gdy zamówisz taki produkt, jeżeli będzie to konieczne, skontaktujemy się z Tobą i wspólnie wypracujemy satysfakcjonujące rozwiązanie.
  • Kolor czerwony – oznacza, że towar jest chwilowo niedostępny

CENY


Ceny w sklepie internetowym są wyrażone w kwotach netto i brutto. Jeżeli zdarzy się, że przy produkcie występuje tylko jedna cena, jest to cena netto.
Nie sprzedajemy produktów w cenie 0 zł. Pojawienie się na sklepie produktu w takiej cenie 0 zł może być jedynie wynikiem wystąpienia wewnętrznego błędu sklepu internetowego. Prosimy o zgłaszanie takich sytuacji.
Może się zdarzyć, niezależnie od nas, że cena produktu ulegnie zmianie w trakcie procedury realizacji zamówienia, w takiej sytuacji nasz handlowiec skontaktuje się z Tobą telefonicznie, aby znaleźć satysfakcjonującą obie strony metodę rozwiązania problemu.
Jest możliwość wynegocjowania rabatu dla stałych klientów. Rabaty te zostają ustalone indywidualnie, po wcześniejszym kontakcie z przedstawicielem firmy i będą obowiązujące przy zakupach przez sklep internetowy.

GWARANCJE


Większość produktów w naszej ofercie posiada co najmniej roczną gwarancję (producenta, lub naszą). Wybrane produkty mogą być objęte rozszerzoną gwarancją, w takiej sytuacji jest to wyraźnie zaznaczone w opisie produktu.
Twoja satysfakcja jest dla nas priorytetem. Pieczołowicie wybieramy producentów oferowanych przez nas produktów, zwracając uwagę przede wszystkim na jakość ich towarów. Producent przed wysyłką selektywnie sprawdza każdą partię, aby zminimalizować wystąpienie wad fabrycznych.
Pamiętaj o tym, że niektóre produkty posiadają kartę gwarancyjną. Jej poprawne wypełnienie jest podstawą do rozpatrzenia gwarancji, zawiera ona numer seryjny urządzenia (występujący także na samym urządzeniu).
Do większości produktów dołączamy również instrukcję w języku polskim opisującą dokładnie jak należy obchodzić się z urządzeniem. Niestosowanie się do zaleceń zawartych w instrukcji może spowodować negatywne rozpatrzenie zgłoszenia gwarancyjnego.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY


Respektujemy Twoje prawo do zwrotu produktu zakupionego za pośrednictwem internetu, w terminie 14 dni (od otrzymania towaru), bez podania przyczyny zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 roku. Zastrzegamy sobie jednakże, że reklamowany produkt musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu, być kompletny (wszystkie elementy, łącznie z instrukcją) oraz nie może nosić śladów użytkowania.
W celu odstąpienia od umowy, poinformuj nas o tym w formie pisemnej (może być mail). Następnie musisz odesłać nam, na swój koszt, zamówione produkty. Po otrzymaniu towaru, lub potwierdzenia jego nadania zwrócimy Ci pieniądze.

REKLAMACJE


W przypadku, gdy okaże się, że produkt posiada wadę fabryczną lub jest niekompletny, możesz zareklamować produkt w terminie 10 dni roboczych od jego otrzymania. W takiej sytuacji prosimy o kontakt telefoniczny.
Ważna uwaga: Nie przyjmujemy żadnych produktów przysyłanych do nas za pobraniem, chyba, że wyrazimy na to zgodę po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie maksymalnie 14 dni od ich zgłoszenia.
W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji wymieniamy towar na nowy lub, w przypadku wyczerpania zapasu, zwrot pieniędzy, bądź wymiana na równowartościowy towar wybrany przez Ciebie.

WYSYŁKA


Większość towarów wysyłamy firmą kurierską DHL. Cena wysyłki kurierem jest uzależniona od ilości, wagi i gabarytów zamówionych produktów. Zostaje ona wyliczona podczas zamawiania. Niektóre produkty ze względu na zbyt wysokie gabaryty mogą być wysyłane innym kurierem. W takiej sytuacji zostaniesz powiadomiony telefonicznie o końcowej cenie wysyłki.

ZMIANY


Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie (głównie w celu dostosowania się do wiecznie zmieniających się regulacji prawnych). O zmianach w regulaminie będziesz powiadamiany drogą mailową.
W sprawach nie uregulowanych powyższym dokumentem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

Translate »
X